4 Mayıs 2014 Pazar

Merhaba

Uzun zamandır blog açmak fikri vardı kafamda. Uzattıkça uzattım çünkü herkesin önüne klavye alarak yazmasını çok da doğru bulmuyordum. Öyle ya, yazının da kuralları vardı, her yazı da iyi olamazdı, herkes yazmak zorunda değildi ve en önemlisi de benim fikirlerim kimi ilgilendirir vs vs vs. Çok düşündüm ve dolayısıyla geç karar verdim. Demir Mucizem ve Yeşil Denge bana cesaret verdi. (İkisi de benden torpilli çünkü her iki blog sahibi de yakinim olur.)

Çevremde gördüğüm (bana göre) bozuklukları düzeltmek için yaratıldığımı düşürüm. Değiştirebildim mi? Hayır.  Olaylar da insanlar da doğru olduğunu düşündüğüm yolda ilerlemedi. Sigara içenleri sigaradan vazgeçiremedim mesela. Doğru bildiklerimi kendi bakış açımla anlattığımda tepkiyle karşılaştım yakın çevremden bile.... Ama çok önemli bir konuda başarılı oldum. Ege'nin neye merakı olduğunu anlayıp ona göre yönlendirdim. Y kuşağının aile tipi Helikopter Aile'nin tek ferdi olarak başardığımı söyleyebilirim. (Y kuşağının ana babalarına başka bir yazıda değineceğim. Maydanozluk başladı işte.)

Yani her konuya maydanoz oldum. Doğru ya da yanlış bir tutum, bilemem. Ama ben böyleyim ve böyle olmaya da devam edeceğim. (Bu arada tespitlerimin ve teşhislerimin doğru olduğunu söyleyebilirim.)
İşte bu yüzden bu her yere, her şey maydanoz olan blog'u açtım. Bu arada kişisel tatminimi de unutmadım. Yazmak rahatlatır ve söz uçar yazı kalır. Üstelik elim kalem de tutar hani.

Merhaba tekrar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder